Poniedzialek, 16 czerwca 2025 r.   Imieniny: Aliny, Justyny, Benona
Witaj, Spoecznos Lubina go! Zarejestruj si lub Zaloguj do serwisu | Ilo osb online 45

Portal Lubina


UWAGA! Ten serwis uzywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegladarki oznacza zgode na to) ->>


Wiadomoci z Lubina
Oferty pracy – Rekrutacja w KGHM Oferty pracy – R...
KGHM zaprasza do wspópracy wszystkich, którzy stawiaj sobie odwane i ambitne cele – s gotowi na realizacj codziennych wy... »Wsplny front w trosce o zdrowie psychiczne dzieci i modziey – Dolny lsk wzmacnia dziaania prewencyjne i interwencyjne Wsplny front w trosce...
W trosce o zdrowie psychiczne dzieci i modziey na Dolnym lsku odbya si Wojewódzka Konferencja dla dyrektorów szkó i n... »Kolejowa rewolucja na Dolnym lsku. Pocigi wracaj do Karpacza! Kolejowa rewolucja na ...
Karpacz ponownie wjecha na kolejow map Polski. W obecnoci mieszkaców i samorzdowców zorganizowano dzi pierwszy, oficjalny pr... »Etykiety sensoryczne na ywnoci, lekach, elektronice Etykiety sensoryczne n...
Wynalazek naukowców z wrocawskiego instytutu ukasiewicz – PORT (Polski Orodek Rozwoju Technologii) moe zmieni dotychczasowy spo... »

» archiwum wiadomoci


Twoja wyszukiwarka

Zdrowie
Edukacja
Miasto
Lokale

Czy wiesz, e...?
Czy wiesz, e?...25.01.1947 Uruchomienie produkcji w Fabryce Mechanizmw Pianinowych - obecnie Dolnolska Fabryka Instrumentw Lutniczych DEFIL

Magazyn elubin.pl

Tanie czci zamienne w Ucando



Magazyn elubin.pl



Magazyn elubin.pl



Wiadomosci z Lubina i okolic
Dzie Blinit: a 69% przedstawicieli pokolenia Z uwaa, e ycie byoby atwiejsze, gdyby mogli si podwoi
Data dodania: 17 maja 2025 — Kategoria: Wiadomoci

Dzie Blinit: a 69% przedstawicieli pokolenia Z uwaa, e ycie byoby atwiejsze, gdyby mogli si podwoi

19 maja obchodzimy Dzie Blinit – wito nie tylko dla rodzestwa, ale take tych, których fascynuj osoby udzco do siebie podobne. Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie marki Twix® pokazuj, e temat ten szczególnie przemawia do wyobrani Polaków – a 46% przyznaje, e koncepcja posiadania niespokrewnionego bliniaka, jest wyjtkowo intrygujca. Co ciekawe, a 80% przedstawicieli pokolenia Z deklaruje, e chciaoby mie swojego sobowtóra, który mógby robi rzeczy, na które oni sami nie maj ochoty1.

Mówi si, e gdzie na wiecie kady z nas ma osob udzco do nas podobn. Ta perspektywa szczególnie silnie przemawia do pokolenia Z. To wanie wród nich coraz wiksz popularno zyskuje trend poszukiwania sobowtórów znanych celebrytów – przykadem mog by konkursy na sobowtóra Timothée Chalameta w Nowym Jorku czy Paula Mescala w Dublinie, które szybko zdobyy viralowy rozgos w mediach spoecznociowych.

Podwójne korzyci

Marka Twix® z portfolio Mars, znana z charakterystycznej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu, postanowia przyjrze si bliej fascynacji ide podwójnoci – w tym celu przeprowadzia badanie, która rzuca wiato na temat posiadania sobowtóra. Okazuje si, e wedug modego pokolenia posiadanie „swojego klona”, uczynioby ycie nie tylko dwukrotnie atwiejszym (69%), ale i bardziej zabawnym (46%).

Dla pokolenia Z sobowtór to nie tylko ciekawostka, ale realna recepta na szczcie i mniej stresu. A 38% modych uwaa, e posiadanie „drugiego siebie” pozytywnie wpynoby na ich samopoczucie, a 43% dostrzega w tym szans na zwikszenie swojej produktywnoci. Nie bez powodu – a 72% przedstawicieli tej generacji przyznaje, e brakuje im czasu, by zrealizowa wszystkie swoje obowizki i plany. Co stoi na przeszkodzie? Najczciej wskazywane przyczyny to: zbyt krótka doba (33%),

trudnoci w zarzdzaniu czasem (28%) oraz nadmiar obowizków (27%). Sobowtór mógby wic okaza si nie tylko towarzyszem, ale wrcz ratunkiem w codziennym pdzie.

Respondenci jasno wskazali, które obowizki najchtniej oddaliby swojemu sobowtórowi. Prym wiod: sprztanie (38%), zmywanie naczy (33%), uczestnictwo w nudnych spotkaniach (22%) oraz odrabianie zada w szkole lub na uczelni (19%). Nie zabrako te bardziej spoecznych zada: 29% chtnie wysaoby swojego sobowtóra do stania w dugich kolejkach, a 23% na spotkania, na które nie maj ochoty. Perspektywa posiadania sobowtóra mogaby równie pobudzi przedsibiorczo pokolenia Z. Co trzeci badany (34%) widzi w „drugim sobie” partnera biznesowego – osob, z któr mona wspópracowa, by wspólnie szuka nowych sposobów na zarabianie pienidzy.

– Jako marka znana z unikalnej formy pary batonów w jednym opakowaniu, zawsze wiedzielimy, e dwa to wicej, ni jeden. Niby oczywista rzecz, ale powiedzcie sami – dwa dobre arty pod rzd, dwa dni wolne, czy dwie idealnie pasujce sukienki – podwójna wersja jest lepsza! Nie wspominajc ju nic o tym, jak mio jest mie jeszcze jedn, dodatkow par rk do pomocy. Chocia nie mamy jeszcze swoich sobowtórów, sama wizja podwójnej wersji siebie, która ochoczo wkracza w nasze niechciane obowizki, jest bardzo przyjemna. Zupenie jak Twix. Jeden i drugi, bo z Twixem nie musisz wybiera. – mówi Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europ Centraln w Mars.

Podwójno nas inspiruje

Sobowtór mógby by nie tylko pomocnikiem, ale te wietnym kompanem. Niezalenie od wieku, Polacy s zgodni, e wiele codziennych aktywnoci staje si przyjemniejszych, gdy mona je dzieli z kim… kto jest jak druga wersja nas samych. Wakacje (58%), wieczorne wyjcia (51%), wycieczki samochodowe (43%), zakupy (42%) i treningi (41%) – to tylko niektóre z okazji, które wedug badanych zyskuj na wartoci, gdy spdza si je w duecie.

Z badania zleconego przez Twix® wynika, e a 46% Polaków jest zafascynowanych ide sobowtórów. Co ciekawe, a 58% respondentów chciaoby spotka swoj „drug wersj”. O co chtnie zapytaliby swój odpowiednik? 38% chciaoby wiedzie, czy myl podobnie, 36% – co ich czy, a 32% – jakie wystpuj podobiestwa i rónice w ich yciorysach.

AI – nowa droga do sobowtóra

Technologiczne podejcie do tematu wida szczególnie wród przedstawicieli pokolenia Z. 71% przedstawicieli modej generacji byoby skonnych skorzysta ze sztucznej inteligencji, by stworzy swojego idealnego cyfrowego klona. Dla porównania – tak gotowo wyraa 66% Millenialsów i jedynie 37% osób z pokolenia Boomersów.

Dzie Blinit to dobry moment, by doceni rado pync z bycia w duecie – bo dwa to wicej ni jeden.

O firmie Mars, Incorporated

Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletni tradycj, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do ucia i mitusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierzt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na caym wiecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 penych entuzjazmu Wspópracowników, których czy i którym przywieca Pi Zasad. Kada z nich – Jako, Odpowiedzialno, Wzajemno, Wydajno i Wolno – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Wspópracowników czy równie przekonanie, e wiat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna si od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

Wicej informacji o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com

Slowa kluczowe: lubin
Wyslij link znajomemu: http://elubin.pl/wiadomosci,26947.html
Ten artykul byl czytany 117 razy.


brak komentarzy

Napisz komentarz!

Twoje imie: *
Twoj komentarz: *
komentarz nie moze byc dluzszy ni? 350 znak?w
Znaczniki HTML: Wy?.
BBCode: Wlaczone

Dostepne znaczniki:
[i] pochylenie [/i]
[b] pogrubienie [/b]
[u] podkreslenie [/u]


* - wymagane pola do dodania komentarza.

Wszystkie komentarze umieszczane przez u?ytkownik?w i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzaj±cych.


RSS Ciekawostki: (wp.pl)
RSS Nasz Lubin: (Nasz Lubin)
RSS Forum Lubina:
Copyright © 2006-2025 Portal miasta Lubina.
Strona wygenerowana w 0.007 sek.Lubin 1.0